2007-02-04

“Bu gün” silsiləsindən


Günel Mövlud

Acı bibəri bol

Bu gün içimdə sevgi yoxdur, əzizim
Mən bu gün səni sevmirəm
sevdiyim solçu şairin
İnqilab şeirlərini
mətbəx nəğmələrinə çevirəcək qədər
məğlubam bu gün
xəyanətkaram!
Duyduğum qədərilə
səni xəyanət faktı qəzəbləndirmir
Xəyanət tərzi ağrıdır
məchul məşuqumla aram rəqsim
bir qədəh şərab içməyim
görüşünə gedəndə
daha təravətli olmağım ağrıdır
qorxma, əzizim
bundan sonra xəyanətimə
bir stəkan çayla başlayacam
bütün xəyanət dekorlarından imtina edərək
bilmirəm o kimdir, əzizim
səndən başqa bütün kişilər
hərəsi bir cür yad deyil ki
hamısı eyni cür yaddır
mən ədəbiyyatı sevmirəm
o insan hisslərini öyrənib həmişə
düşüncələrini öyrənib, bədənini yox
insan bədəni ilə hamı hesablaşmır, əzizim
məsələn, mən dərimlə darıxıram
dərimlə arzulayır
bədənimlə nifrət edirəm
xəyanətsə təkcə bədənin tələbidi
belə olmasaydı
sevişəndən sonra belə
kişi qadın bədəninə belə yad olmazdı
daha çox sevişdikcə
daha çox yadlaşmazdı
dərimə kişi bədənləri yaddır!
Bu gün çəkdiyim insan əzabı deyil, əzizim
Deyil
Olsaydi
Sərxoş gecələrin kədərli sabahlarında
Məni daha sevmədiyini düşünməzdim….

Metro


Gəl mənimlə gedək!
Səninlə
Yerin altında olmaq
Bu qədər gözəldisə
Mən yerin üstündə
Sənsiz yaşamaq istəmirəm
Gəl mənimlə gedək!

Gəl mənimlə gedək!
Sənə qədər içimdə
Qəddar fahişə
Qorxunc qatil
Qollarını yana açmış bir uşaq vardı
Yenə də hamısı var
Amma indi sən də varsan
sənə sarılıram
o uşağın qolları ilə
Gəl mənimlə gedək!

Gəl mənimlə gedək!
Bu günü qutlayaq birlikdə
20 yanvarı - Fellininin ad gününü
Birdən unutmuş olarsan
Telefon nömrəmi
Stansiya divarlarına yazıb gedirəm…

Hiç yorum yok: